Logo szkoły

ul. Okólna 14

05-270 Marki

tel. (22) 7811026

sp1@marki.pl

ETR Tekst Łatwy do czytania.

Szkoła Podstawowa nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Markach

znajduje się na ul. Okólnej 14.

 

    Budynek szkoły od ul. 11 Listopada 

                   (Budynek  szkoły od ul. 11 Listopada)

Tutaj jest główny budynek szkoły, do którego uczęszczają uczniowie. 

Wejście główne znajduje się od strony ulicy Okólnej.

   

                     (Wejście główne do budynku szkoły)

To wejście jest odpowiednie dla osób niepełnosprawnych, starszych i dla mam z

dziećmi. 


W szkole zarządza dyrektor.  Dyrektorem szkoły jest Agnieszka Gawkowska.

W szkole pracują również nauczyciele, pracownicy sekretariatu i obsługi. 


Czym zajmuje się Szkoła Podstawowa nr 1 w Markach ?

Szkoła Podstawowa nr 1 w Markach  jest publiczną szkołą podstawową.

Zajmujemy się kształceniem i wychowaniem dzieci w wieku od 6 do 14 lat.

Nauka w szkole jest bezpłatna.

Zajęcia obowiązkowe odbywają się pięć dni w tygodniu - od poniedziałku do

piątku.

Kontakt z pracownikami szkoły

Zapraszamy Was od poniedziałku do piątku.

Godziny pracy:

Poniedziałek     8.00 - 16.00

Wtorek              8.00 - 16.00

Środa                8.00 - 16.00

Czwartek           8.00 - 16.00

Piątek                8.00 - 16.00

 

·Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer 

(22) 7811026 

 ·Możesz też wysłać e-mail na adres:  sp1@marki.pl

·Możesz napisać pismo i wysłać je na adres:

Szkoła Podstawowa nr 1, im. Kornela Makuszyńskiego w Markach ul. Okólna 14,

05-270 Marki

·Możesz przynieść pismo do sekretariatu

Sekretariat to biuro, w którym można zostawić pisma, podania i dokumenty.


Jak trafić do sekretariatu ?

Wchodzisz wejściem od strony ulicy Okólnej.

               (Wejście główne do budynku szkoły)

Gdy wejdziesz do budynku zobaczysz dyżurkę szkolną.

      (Punkt informacyjny przy wejściu głównym szkoły)

Kieruj się w lewo, zobaczysz szatnię. 

                    (Szatnia na parterze budynku)

Gdy miniesz szatnię, skręć w lewo. Zobaczysz korytarz.

               (korytarz prowadzący do sekretariatu)

Na końcu korytarza po lewej stronie jest wejście do sekretariatu.

                    (Drzwi wejściowe do sekretariatu)

Tak sekretariat wygląda w środku.

                                   (Sekretariat)

W sekretariacie otrzymasz pomoc i możesz załatwić sprawę.